VD har ordet

Anders Hagen heter jag och är VD på Louder Family. Jag har varit det i drygt 15 år och sett trender komma och gå, sett kollegor utvecklas, flyga vidare och även komma tillbaka. Jag har sett vår byrå gå från att vara event-snickare, till att idag vara en heltäckande kommunikationsbyrå som även planerar och köper plats i valt media.

Jag är glad att vi tog steget från att vara just eventare. Det var F&B’s digitala resa som sporrade oss till att även vi skulle kunna göra en sådan omvändning. Vi knöt till oss kontakter och kollegor som kom från en annan del av branschen och hade en mer heltäckande kompetens inom marknadsföring. Idag är det ju en hygienfaktor att vara digitala i sitt kunskapsområde vilken sorts byrå man än säger att man är, men det är få byråer som på riktigt är heltäckande i sina lösningar, har vi märkt. Vi blev en av dem som är just heltäckande på riktigt.

Vi har alltid varit starka på att skapa det som idag kallas för content. Oavsett storlek på budget så har vi lyckats skapa riktig magi. Oftast via att vi levt med och förstått målgruppens behov av att få synas, tycka, tänka och vara delaktiga. Allt vi gör är målgruppsanpassat, all annan sorts marknadsföring tror jag att konsumenten kommer se igenom och då passerar budskapet dem som en vindpust genom håret.

Vi är extra stolta över att vi skapat bla PLOGGA, ett världsomfattande beteendeförändrande movement som har lyckats att påverka svenskafolket och ca 2 miljarder människor runt jorden, att slänga mindre plast på våra gator och att rensa upp i vår natur.

Vi gör marknadsföring som folk vill delta i helt enkelt. Något som folk vill bli en del av och förknippa sig med.

Om du vill veta mer om hur vi jobbar, tänker, agerar och hur en liten pluttbyrå tar sig ordet Mega Agency. Då kommer jag och mina kollegor gärna förbi och berättar mer om detta, samt lyssnar på era utmaningar och ger er vår syn på det hela.

Hälsningar
VD, Louder Family – Mega Ageny